2011/05/01

Sunday, bloody sunday.




Idag hade vi sånt här väder, så jag stannade hemma och fick saker och ting gjorda istället.

Igår var jag och Eriki till tivolit och åkte virvelvinden. Det var såå roligt, speciellt när Eriki hade dödsångest sekunderna innan det började och skrek "CAMILLS SKULLE HA VARIT MED OSS!!!". Haha, och sen skrek hon "DET KITLAR I MIN SNIPPAAAAA" under färdens gång. Det var sjukt kul!
Sen gick vi runt och spelade på olika stånd. Försökte förhandla mig till en stor nalle, men utan framgång :(

Nu snart ska vi hem till Svärmor och grilla grillspett. Mums!

Måste bara berätta - beställde kurslitteratur för 1700 spänn idag. Det är en månad kvar i skolan liksom. Men böckerna är en måste och finns inte på bibliotek eller begagnade då upplagorna är från 2010. Tror böckerna kommer behövas längre fram i utbildningen med, såatteh.

Nä, nu ska jag fixa iordning mig!

Adiö mon dieu.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar