2011/05/31

Don’t care what they say. All the games they play.

Heeeeeej bloggäään.
Idag hade vi redovisning i skolan mellan nio och tolv, det var snabbt avklarat. Sen åkte vi hem, via Alvesta för att släppa av Canills på stationen. Vi kom på den bra:iga idén att köpa glass! När jag skulle knussa mig ut ur parkeringen så bad jag Erika hålla min glass, vad gör hon? Jo hon slänger bort servetten som skyddar struten från hennes händer! Det var bara att slänga den efter det. -.-

Sen åkte vi till ICA Maxi för att handla, hittade två hortensior som jag köpte till köket, de vi hade sen innan var såå fula och tråkiga. Sen är det ju inte negativt att det var mummus favoritblomma.

När jag kom hem trodde jag att jag skulle dö, fo reals. Jag höll på att svettas ihjäl! Slängde av mig alla kläder utom underkläderna, men det hjälpte inte. In i iskall dusch för att ÄNTLIGEN känna sig som en människa igen. Går inte ut i onödan kan jag berätta, i alla fall inte om det är 30 grader i solen som det var här idag!

Sen ikväll kom jag på idén att vi skulle åka och ta ett kvällsdopp Eriki och jag. Jo tjena. Vi höll på att blåsa iväg! Så vi tog en massa bilder istället :)










Riktigt roligt hade vi!
Avslutar med en bild på båtar, hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar