2011/05/26

Morning has broken.

Åh Gud. Erika pratar i ett, klockan är 08,11 och det är alldeles för tidigt för min finska pratådra. Jag gillar dig Erika, men inte kvart över åtta på morgonen när du frågar mig åttio gånger om grodor verkligen kan äta andra grodor.

Off we go to school anyway, dags för del två i muntlig tentamen i gynekologi. Önska mig lycka till!

Näsblod fick jag också påväg ut till bilen. Yay.







Bjussar på en liten sång:
Erika och jag,
Vi är god vänner,
Fastän mycket olika.
Erika äter godis,
Jag äter chips.
Erika pratar mycket,
Jag lyssnar lite.
Erika är smal,
Jag är tjock.
Men.
En.
Sak har vi nog gemensaaaaamt.
CANILLS!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Karoliini din grodor ser helt retard ut. Tur att du är så söt att det överväger grodorna. ÄLSKAR DIG din mor

    SvaraRadera