2011/05/21

Kommer inte på någon rubrik för tillfället.

Eftersom Mysisen skäller på min uppdatering dagligen så kommer ett inlägg här:
Var tvungen att stiga upp klockan 7 imorse för att sälja crosstrainern. Men nu är jag 400 kronor rikare, de pengarna åker direkt in på ett sparkonto till den nya lägenheten.
Ja just det, har jag sagt att vi ska flytta? Kanske inte, men den 1a september är det dags.







Det enda som inte stämmer med bilderna är sovrummet, som är spegelvänt i vår lägenhet.
Plus att den nya lägenheten har balkong, katterna kommer bli överlyckliga!

En annan bra sak är att jag sålt mitt PSP, så det är ännu mer pengar in på sparkontot. Wohoo! Nu hoppas vi bara på att vi får vårat gamla vardagsrumsbord sålt, såå, om någon är i behov av ett. Kolla upp bordet "Vejmon" på IKEA så kan ni få köpa vårat :)

En mindre rolig sak var att jag fick virus på datorn idag, så jag var tvungen att rensa hela skiten. Men som tur var så var det ett "snällt" virus som gjorde att jag hann spara alla mina bilder och word-dokument. Pheeew!

Nu ska jag fortsätta med packandet (Ja, jag har redan börjat eftersom jag kommer vara borta hela sommaren!

TTYL!

1 kommentar:

  1. Man måste ju information om vad som händer där nere eftersom du inte ringer upp när man ringer :P

    SvaraRadera