2011/05/10

Dag 02 - Min första kärlek

Haha ja jisses! Vem tusan kommer ihåg något dylikt? Tror det var en kille i lågstadiet/lekis som hette Joacim. Jag och min bästa vän C slogs om honom och i slutändan var det ingen av oss som vann då han flyttade.
Äkta lågstadiekärlek, så som det ska vara.

Annars så är min första ÄKTA kärlek min sambo såklart. Ska jag dra historien om hur vi träffades?
Nåja, jag var 15 år och internet var mycket intressant. Jag spenderade alldeles för mycket tid där och chattade med killar från hela Sverige. Så en dag började jag chatta med någon som kallade sig "Dala_Swe". Trodde han kom från Dalarna men ack vad fel jag hade! Han bodde i de allra djupaste smålandsskogarna. Vi började chatta allt oftare och mobilnummer utbyttes. Efter många timmars telefonsamtal och tusentals sms så ville vi träffas. Sagt och gjort, 15 år gammal åkte jag med Swebus ner till Jönköping. När jag klev av bussen och träffade en lika nervös kille som jag var det kärlek vid första ögonkastet.

Och resten är historia som man brukar säga.




 Jag och Daniel år 2004

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer: