2011/05/30

Känner ni ruset? Det är fest i hela huset!

Hellå.
Idag är jag "ledig". Men har fullt upp ändå, inget pillande i naveln på soffan inte, NÄPP! Idag tvättar, städar och pluggar jag. Tenta på fredag sen bär det av till Västerås.
Johanna, om du läser detta. Kan vi droppa förbi dig på lite fika eller påväg till papi?

Jag undrar en sak, var tog maj månad vägen? Det är nästan skrämmande hur snabbt det har gått. Har inte hunnit med nånting känner jag!

I lördags var det dags för möhippa med lilla Teriki. Jag och Camilla har försökt hålla det hemligt i ett par veckor, och ibland har det varit mycket nära att man försagt sig.
Dagen började med att Erika kidnappades och vi möttes upp utanför Röda Korset. Där kom hon i sin ögonbindel och fick gissa sig till vilka som var där. Det gick ju sådär. Sen gick vi in på RK för att plocka ut en outfit till henne som hon skulle ha på sig medan hon sålde kakor på stan.
Såhär vacker blev hon:






Efter försäljningen åkte vi till hembygdsparken för lite fika, och kubb. Mycket trevligt, bara det att det var ett par som skulle gifta sig där den dagen så de var på oss typ 3 ggr och påpekade det. PINSAMT!

Sen åkte vi till en liten hemmabygd studio där Erika fick sjunga och spela in en singel, hon är jätteduktig på att sjunga!




Kvällen avslutades med middag på Harrys och förfest hemma hos Sara. Jag och Canills orkade inte svira nere på stan utan gick hem vid halv tolv. Mycket trevligt var det! :)

Nu ska jag fortsätta dona, måste ner till tvättstugan och hämta den sista tvätten innan den som bokat kommer. Hohojaja!

2 kommentarer:

  1. Västerås och SALA hoppas jag! ^^ Heheheeeeee! Kom till mig, mig, mig! :D

    SvaraRadera
  2. Karolin! HAHAHA,
    du glömde skriva om "TACK FÖR DRICKAAAAT" *skvimp*

    Vilken tur! Jag som trodde det var kvällens höjdpunkt xD

    /Terikiii

    SvaraRadera