2011/05/27

The flight of the bumblebee

Pheeeew.
Sitter i soffan och pustar ut. Idag har jag gjort fynd! För det första så köpte jag Ever clean kattsand med 50 kronor rabatt. Sen var jag på kappahl och fann 2 tröjor för 50 spänn stycket!!! Sen köpte jag en klänning och en bolero. Allt som allt, 500 kronor. Hur billigt är inte det då? Tjohoo!
Det var först tänkt att jag skulle ha klänningen på Terikis bröllop, men ångrade mig.
Klänningen var blå men bytte den till en vit eftersom jag ångrade mig lite.
Sen har jag även köpt linser, så jag slipper glassa på stranden i Tilos med glajjsen. Not so cool liksom. Plus att man vill ha solglajjs nu när sommaren närmar sig.

Påtal om sommar, det har regnat heeeela dagen idag. Men det är ganska mysigt tycker jag :-)

Här har ni bild på klänningen och boleron jag köpte:




Kommer nog bli finfint.
Nu ska jag sova. Gnatt :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer: