2011/05/23

I wanna know you name.

Jaha, då har man städat upp för kvällen. Hela helgen har jag rivit i lägenheten samtidigt som jag försökt ögna igenom gynekologiboken lite hipp som happ.
Idag har jag packat lite lådor inför flytten. "REDAN?!?!" tänker ni. Ja "redan". I sommar ska jag ju, som de flesta vet, sommarjobba i Västerås. I början av juni åker jag och Daniel upp för att fira Melker, sen åker vi hem. Jag kommer stanna hemma i en vecka för att återigen åka upp tre dagar för introduktion. Sen kommer jag för några dagar, för att gå på bröllop och sen är det tillbaka efter den helgen för att jobba. Efter den jobbeveckan ska jag hem för att packa de sista sakerna inför Tilos, och sen bär det av en vecka. Veckan efter Grekland kommer Daniel upp och hälsar på och veckan därpå jobbar jag... Ja ni fattar. Jag har fullt upp hela sommaren. Och har vi turen att få lämna vår lägenhet tidigare så är det bra att vara förberedd. Så ja. Jag har "redan" börjat packa :-)

Annars har det inte hänt mycket. Nu ska jag gå igenom kapitlena en sista gång innan jag ska sova.

Godnatt folk (Även fast ni säkert redan sover sedan länge)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar