2012/02/05

When you see it you'll shit bricks!

Hujeda mig vilken dag!
Började med att jag, som ni vet, väcktes av att snorungar sprang som idioter på våningen under vid sju-tiden.
Sen var det kört för mig att somna om. Lullade runt här hemma ett tag, senare åt jag och gullefjun frukost ihop. Allvarligt, måste ringa vaktmästaren imorgon och be honom prata med nya grannen. Det kan inte gå till såhär.

Vidare så ringde jag en kvinna som jag kontaktade igår om ett skrivbord, sen var det bara för mig och D att hoppa in i bilen och styra den mot små slingriga vägar i de allra djupaste smålandsskogarna. Vi var bara tvungna att konka upp 15 bitar av ett skrivbord.
Ja just det, nämnde jag att JAG skulle skruva ihop det UTAN monteringsanvisningar? Tror det tog närmare 40-50 minuter innan det var uppe. Sen när jag var klar så hade jag ungefär 2 skruvar kvar och 5 träpluggar. Men huvudsaken är ju att det står upp nu. Hehe!

Efter mitt gigantiska pusselbygge var det dags för pulkabacken med Räkan och Canills. Mycket roligt, och fartfyllt! Kände vid ett tillfälle när jag landade efter ett gupp att mina inälvor blandats runt som om de hade varit i en torktumlare. Speciell känsla det där. Vi avslutade kvällen med mat och film.

Och nu, nu äntligen ligger jag i sängen och ser fram emot en lååång och skön natt fylld med sömn.

God natt mon cheries!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Du fick en trevlig avslut på en dag som började tråkigt.
    Ha det bra söta dotter och sov så gott.
    Älskar dig och snart ses vi när jag brummar ned till dig.
    Puss & kram Mor

    SvaraRadera