2012/02/25

Cause I've been hurt.

Stackars Greta. Hon har haft en tuff dag idag. Hon har nämligen börjat lukta illa, i de bakre regionerna. Nu ska ni inte tro att jag går och luktar våra gattor i arslet, nej. Greta luktar bara hon kommer i närheten. Och det luktar inte rosor precis.

Så idag fick hon en minidusch. Nämnde jag att hon är livrädd för vatten? Hon tittade upp på mig under processen med stora ögon som sa "jag trodde du älskade mig...". Lilla, illaluktande, Gretchen! Gjorde ont i mitt hjärta.

Trots detta luktar hon, och hon är nu bannad från soffa och sängar. Hoppas det går över snart.




- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Hon kanske måste till veterinären och tömma sina analsäckar,hör med dom. Hundar har ju de problemet.
    Kram Mor

    SvaraRadera
  2. ...eller så avmaskar du henne PRONTO!

    SvaraRadera
  3. Låter precis som Anja säger, att hon har problem med analsäckarna.
    De kan lätt få inflammationer i dem. Då måste de tömmas manuellt, INGET man vill göra själv ska tilläggas. Sedan kan de behöva penicillin.
    Skulle kontakta veterinären om jag var du, om det inte har gått över av sig självt vill säga. :)
    KRAM!
    /Johanna R

    SvaraRadera