2012/02/20

I wish nothing but the best for you too.

Vet ni vad jag hatar? När man kliver upp på morgonen och håret ser ok ut i sin tofs (sover alltid med tofs mitt på huvudet) tills man släpper ut det och det är fettigare än McDonalds pommes-fritös. Man har kort om tid och är redan lite försenad. G to the REAT! Detta händer alltför ofta. Trots att jag försöker planera mina minutrar och klämma in en 5-minuters dusch så står jag där med stripigt hår i små klasar.
Som sagt så hände ju detta mig imorse. Fick försöka lösa situationen genom att spraya hela huvudet fullt med torrschampoo och sätta upp luggen så som man hade det i typ 6:an (?). Hoppas inte Canills märkte något. Hehehe.

Idag har vi varit supereffektiva. Men jag blev trött efter lunchen. Den var så god så att all energi gick åt att processa den.

I vilket fall, imorgon blir det vattengymnastik på morgonen, för att sedan fortsätta med skriveriandet.
Japp! Hmm, ska jag peta in en liten bild också?
Ja, det gör jag! Som den äkta bloggerska jag är: 


Längtar inte alls tillbaka. Inte alls.

1 kommentar:

  1. Hmm.. Det finns EN sak jag inte gillar med det här inlägget. :P Du kanske kan gissa vad? ;)
    /Rekan!

    SvaraRadera