2012/02/21

Tjolahoppsansa!

Ligger i sängen och ska snart sova. Surfar runt lite på internet för att den allra tyngsta tröttheten ska skölja över mig, den som gör att man somnar på ett kick.

Idag har det inte hänt så mycket, jag var på vattengympa imorse. Och tänkte "Det var ju ungt folk förra veckan, det borde det ju vara på morgonen också". Jo tjena. Medelåldern var 67 typ. Ett tag tyckte jag nästan att det blev pinsamt och tänkte skita i det. Sen fick jag syn på en ung kvinna! Tills jag kom lite närmare och såg att hon typ var mellan 45-50. Det fick duga. Höll mig i närheten av henne hela tiden. Haha!

Imorgon blir det vattengympa med räkan på kvällen, och på torsdag morgon med E. Hurtig var ordet. Heh.

Nu så, börjar det att bli dags att somna. Måste bara visa en bild från igår morse. Kunde knappt öppna mina ögon, jag var sååå trött:



Haha! God natt.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar