2012/02/06

Sometimes I get a good feeling.

EgentligenbordejagpluggatmenjagsurfaderuntpåinternetochhittadenelistasomjagMÅSTEfyllai. 
 
1. Vad gjorde du för tio år sen?
För tio år sen var jag 12 år gammal, lekte med barbies, och ja. Lekte. Skulle fylla 13 och var supercool. Jag var fortfarande ett BARN som "barnen" inte är idag. De super, knullar och knarkar vid 12-års ålder. What's up with that liksom?


2. Vad gjorde du för ett år sedan?

Ja jisses, jag gick i skolan, mitt första år... Eller nej, mitt andra år! Upptäckte hur mycket jag hatar Linéuniversitet och deras lärare. Faaan-tastiska människor det där.

3. Fem snacks du gillar:

Ostbågar, ostbågar, ostbågar, random chipssorter, lösgodis.

4. Fem låtar du kan texten utantill på:

Pff, jag kan ALLA låtar! Men frågar ni Daniel så sjunger jag alltid fel. Detta har lett till att jag googlar lyricsen. Det får man inte göra enligt honom för, jag citerar "om man måste googla texten så borde man fan inte lyssna på musik. Man lyssnar inte ordentligt då". Nähä, okej. MEN DÅ FÅR JAG SJUNGA "FEL" DÅ!!!

Nej men allvarligt, jag kan alla texter typ.


5. Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär:
1. Ge bort pengar till familjen.
2. SHOPPA!
3. Resa!
4. Välgörenhet, men inte via någon mellanhand som sitter och plockar ut 90% av pengarna till löner.
5. Gråta över hur snabbt pengarna tog slut under mitt frenzy.

6. Fem dåliga vanor:

Jag låtsas lyssna på folk och säger "mm". Sen kommer de på mig när de frågar "Eller vad tycker du?" och jag blir helt tyst och säger "...Vad sa du nu igen?"
Mitt beroende av iphonen.
Min icke-existerande koncentrationsförmåga.
Att jag är lättirriterad.
Min lathet. Ibland orkar jag bara inte böja mig ner och plocka upp någonting jag tappat. Typ står jag vid papperskorgen och slänger något och det liksom studsar ut så blir jag förbannad och tänker typ "NÄ MEN DÅ KAN  DU LIGGA DÄR DÅ JÄVLA FITTSKRÄP!". Om någon skulle komma på besök så skyller jag på Daniel typ "Alltså, är det inte typiskt män? Det är inte så att man plockar upp sakerna man tappar"... Förlåt Daniel <3
BONUS!!! #6 Min roadrage. Måste nog ta min avslappningsskiva och ha i bilen.

7. Fem saker du gillar att göra:
Massaaageee. Tror jag tjatar på Daniel varje kväll. Varje kväll. Men ge mig! Mina muskler gråter av lycka bara man trycker på dem med ett finger.
Klämma finnar, äckligt jag vet. Men ibland när jag klämt en så blir jag så exalterad att jag står och klappar händer, ler och vet inte var jag ska göra av mig själv.
Shoppa, till och med matvaror. Det är tragiskt, jag vet.
Följa DRAMA-serier. (Stora bokstäver på drama bara för att det är hardcore-drama, typ slagsmål och bitska kommentarer, tårar etc.).
Läsa kommentarer på typ instagram, här osv. Love it! Jag är en bekräftelsehora.

8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:

Märkesbyxor med ett stort McDonalds-M på, vet inte var märket heter, men det är ju pinsamt!
Haremsbyxor, "hej, det ser ut som att jag har en blöja på mig"...
Bröllopsklänning.
Träningsoverall, ni vet, matchande jacka och byxor. 
Kilt

9. Fem favoritleksaker:
Min iphone.
Ipaden
Spelet Coco Crazy
Daniels rygg (mehehehe)
Gattorna, Lindsay & Greta.

1 kommentar:

  1. HAHAHAHHAHAHAHA SLUUUUUTA KAROLIN! JAG SKRATTAR HÖGT!
    /Räkan

    SvaraRadera