2012/02/28

What can you do with a drunken sailor?

Sitter här och väntar på Canills och min värmemat som står i micron. Idag ska vi på handledarmöte, klockan 15 närmare bestämt. Sen får vi be till gudarna att vi får klartecken att börja intervjua.
Vi har i vilket fall varit lediga nu i ett par dagar, det har varit skööönt!

Vet ni vad? Imorgon är dagen jag längtat ihjäl mig efter i flera månader nu! MAMMIS KOMMER HIT! Min älskade, allra underbaraste mamsilamsi! Som jag har saknat henne! Hon är världens bästa mamma, och hon kommer hit! <3

Nu ska jag titta igenom C-uppsatsen en gång innan jag hugger in på maten. Om det är någon som är intresserad av att ögna igenom den med kritiska ögon, hör av er! Vi behöver så många "kontrollanter" som möjligt!


Det var den bästa bilden jag kunde åstadkomma åt er, jag har lortigt hår och är uttråkad.

2 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 älskade unge längtar också efter dig. Snart så brummar jag iväg till dig. Har varit i väg och tankat fyllt på spolarvätska, kånkat en massa grejor som du ska ha.
    Ha en bra dag med er C-uppsats själv tänker jag glömma bort att jag också har en som jag ska bli klar med till den 27 Mars.
    Puss & Kram från din Mor

    SvaraRadera
  2. Världens finaste tjej och snyggaste tröjan ever! :) Vi vill också träffa dig min finaste smula. Ni kommer ha det så mysigt ❤

    SvaraRadera