2012/02/04

I didn't mean to end his life.

En nackdel med vintern är att jag blir torr som fnöske. Höll på att skriva fnask, hur blir man torr som ett fnask? I vilket fall kan man typ använda mig som sandpapper. Gött.
Idag startar operation storstädning! Jag ska rensa mina garderober och damma, dammsuga och skura. It's about time.

Och imorgon blir det pulkaåkning med C, räkan och R. Kommer bli skapligt roligt! Det avrundas med en film i soffan under filtar. Wihoho! Hittade bilder på mig och Dala från julafton i Ransta 2009. Fina tider det där. Haha!




Har tagit kort på bilderna med camen, orkar inte scanna in dem precis! Too much hassle.

Igår satt jag och tittade på the real housewives of Beverly Hills från 17 till 22,30. Det är nästan så att det är pinsamt att erkänna. Men jag ääälskar drama! Och sen imorse när jag satte igång TVn så var det "Stygga flickors klubb" och det första man får se är slagsmål! OH MI FREKKIN LORD! Loves me some drama. Det är nog bara för att jag själv är så fredlig och söt som en ängel. Hrm hrm.

Nu får det räcka med mitt irrelevanta jidder. Hörs!

1 kommentar:

  1. Hahaha!! 2 dagar senare får vi ett hat inlägg till den nyinflyttade fittgrannen! <3

    SvaraRadera