2012/02/19

Tröttheten smyger sig på.

Halloj!
Tänkte börja med att berätta att jag inte publicerar kommentarerna till förra inlägget. Ni som vet, ni vet. Tack för erat stöd <

Helgen har varit lugn, vi hade tvättid idag och nu luktar det ljuuvligt i lägenheten. Älskar doften av nytvättat. Bästa som finns! Kan faktiskt ta ett par strumpor ur garderoben, sätta dem mot näsa och andas in djupt. Haha, så sjuk är jag!

Idag har jag varit ute och gått två gånger! Eller nja, ena gången var på bandet, och den andra var när jag skulle till svärmor och äta. Tänkte att jag kunde vara effektiv. Dala tog bilen den lilla korven!

Vet ni vad jag ska göra nu? Det bästa, BÄSTA, som finns i världen - Jag ska ta mitt täcke från sängen och lägga mig i soffan och titta på BB som börjar idag (Iiih)! Det där med täcket i soffan, det går inte att förklara, det är en speciell känsla. Älskar't!

Imorgon blir det Älmhult.

Heipa!



(Såhär fin är jag om dagarna när jag har plugg att göra hemma. Tror jag kommer bli arresterad för fashion-crime snart. Måste skärpa mig ;))

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Karolin.... Ser jag ett Iiih! i texten?! :P

    SvaraRadera
  2. Jag fattar varför du älskar känslan att ta täcket till soffan lill snorris ;-)
    Puss & Kram Mor

    SvaraRadera
  3. Karro parfymen jag har från Clean heter warm cotton och luktar son nytvätt.

    SvaraRadera
  4. Nian, jag har den också! Hehe :D

    SvaraRadera