2012/02/12

Fuck you, fuck you very much.

This is a never ending story I tell you.

Idag är det söndag. Gissa när jag vaknade?
Jo men kom igen, gissa!
Mm precis. Klockan 7. Och varför det?
Ja just det. Grannen.

I vilket fall. Var över till grannen mitt emot mig, hon har inte ens dem under sig som jag. Hon som inte ens har någon slags "kontakt" med dem stördes också av dem (!!!) och skulle också ringa och "anmäla dem" som hon uttryckte sig.Hon berättade även att hon tänkt på oss och tyckt synd om oss. Tänk de som bor UNDER dem då? Hon berättade även att hon fått sätta i öronpluppar när hon ligger i sängen, och hennes sovrum ligger "längst in" i hennes lägenhet från dörren och dem. Man kan tro att jag är gnällig och överdriver. Välkommen hit över en helg.
Jag hatar mig själv för att jag inte vågar gå ner och prata med honom som vanligt folk. Men jag menar, om en granne ställer sig och stampar i golvet när ungarna skriker som mest, fattar man inte hinten då?


Detta var sista inlägget om grannarna.

The end.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar