2012/02/22

Bla bla bla bla bla

Jag är trött. Har varit på vattengymnastik idag. Och om ca 10 timmar är det dags igen. Det får bli det sista passet för denna vecka. Sen får jag nöja mig med gåbandet.

Jag vet inte var min hjärna blivit av idag. Tror jag lämnade kvar den i Älmhult med Canills? För här är den då inte. Det började med att räkan ringde och frågade om jag behövde något från affären. Men icke. När hon kom hit kom jag på - DRESSING!!! Tusan. Innan vi skulle till badet skulle vi inom Maxi för att köpa ett USB till Räkan, köpte jag dressing då? Nej. Sen glömde jag bort att jag lovat att färga svärmors hår. Kom på det när hon satt i köket bär jag kom hem. Resten av kvällen har bestått av att jag går runt och ska hämta något men ständigt glömt bort vad.

Påtal om svärmor. Älskar att hon kommer hit och städar medan jag är på träning. Inte många som skulle uppskatta det. Men det gör jag! :B

Och sist. VAD FAN LADDADE JAG UPP FÖR BILD PÅ MIG SJÄLV IGÅR KVÄLL?! Jag bjuder på den. Men vafan. Note to self: ingen kvällsbloggning, och speciellt inga bilder!!!

Hörs!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar