2012/02/26

I'm so excited, and I just can't hide it!

Jag fyller år snart, och får ständigt frågan vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Jag önskar mig 3 saker, och det är Matrjosjkas, en bärbar hårddisk, och ett smyckeskrin. Och folk frågar var man kan köpa dessa dockor, mamma undrade också. Så hon började googla lite. Och fann VÄRSTA HEMSIDAN!!! De har dockor i ALLA storlekar och former! Jag har spenderat hela kvällen klickandes och funderandes.
Sen klickade jag mig in på 12-dockors spalten. Och nu kommer delen där jag inte kan hålla mig längre... DEN STÖRSTA DOCKAN VAR 32 CENTIMETER HÖG OCH 16 BRED!!! FATTAR NI VILKEN BAMSE?!?! (Eller blir det "bamsa" eftersom det är en tjejdocka?). Men priset är stort också. Tyvärr. Än så länge får jag titta på bilden jag sparat ner.

Mammis föreslog att vi skulle åka till Uppsala, där butiken befann sig och titta på dockor IRL nästa gång jag kom upp. Jag tror inte jag vågar... Om jag ska åka dit måste jag lämna plånboken hemma. På riktigt.
Nu ska jag fortsätta titta och fundera. Sen övertala min slejb till att beställa en till mig i födelsedagspresent. IIH! (Ja Minne, IIIH!)

Här kommer en bild på mina bäbisar: 


Och här kommer en bild på mitt drömobjekt:


1 kommentar: