2010/09/12

Yoga in mi heart

Idag var jag på yoga med svärmor och det var mycket uppskattat! Efter en hård helg med lite sömn så måste jag säga att jag blev mycket mycket piggare av det! Min familj vet att jag inte varit så jättepigg utan setat och blundat i tid och otid... Men som sagt, mycket trevligt! Jag har väldigt "korta" muskler har jag upptäckt, men jag ska köpa mig en yogamatta och utöva lite här hemma så att man blir mer vig och rörlig. Inte bra att bli för stel, det har jag lärt mig på ergonomin i skolan minsann! ;)

Imorgon är det övning i skolan. Vi ska lära oss linda ben och sårvård, spännande! Då får jag även ha på mig mina fina scrubs.

Vill bara säga TACK till mina älskade familjemedlemmar som verkligen finns där när man behöver dem. Jag älskar er, även fast jag är dålig på att visa det, och trots att jag bor 40 mil bort så tänker jag på er varje dag och skulle vilja träffa er lika ofta! Det hugger lite i hjärtat varje gång jag tänker på mina älskade syskonbarn, skulle vilja vara hos dem oftare så att T inte skulle bli livrädd för mig till exempel. Men samtidigt har jag mitt liv här, önskar att man kunde kombinera det bästa av två världar... När jag blir rik, då ska jag komma och besöka er oftare det lovar jag!

Förresten, vem i hela helvetet har skickat ett röstkort till mig för moderaterna? Det var ett handskrivet kuvert och det enda som fanns var typ röstkortet, D fick inget... Så alltså jäklas någon med mig, men vem? -.-

Ska göra iordning Ds matlåda nu. Puss!

2 kommentarer:

  1. Jag bara älskar när du kommer upp till oss, men även tycker jag att det är så tråkigt att du inte har mer tid. Men som sagt varenda minut uppskattas. <3

    SvaraRadera
  2. Skulle också vilja börja med Yoga men finns inte riktigt tid känns det som:( nåja...kanske kommer. Ha det fin!Kram

    SvaraRadera