2010/09/25

Chillin' Dillin' Killin', du vet de vanliga.

Jag och Gretcho ligger och degar i soffan.Haha, påtal om henne, i veckan låg hon på fönsterbrädan i köket och D såg henne och sa "Haha titta på Greta, hon ligger utanför fönsterbrädan... Eller nej... Hon ligger på men väller ut." Haha! Förstår inte var folk får för sig att hon är överviktig? Hon har bara kraftig benstomme ;)
Är helt utmattad, har inte sovit bra i veckan alls. Förhoppningsvis tar vi igen det i helgen... Jag och Slejb handlade mat för 1200 idag, och då ska det banne mig räcka hela månaden, annars tänker jag mordhota ICA.
Fick hem reklamblad från Bror Persons möbler i Alvesta, och om man ändå bara vore rik! Då skulle jag köpa nytt köksbord och en ny soffa!
Ni ska jag sluta jiddra, bildbevis på att jag har tråkigt;




Greta som "meatlofar" dvs ligger som en köttfärslimpa. Hähä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar