2010/09/27

Fortsätt simma, fortsätt simma, simma simma simma simma!

Kom precis hem från badhuset. D och jag har köpt oss varsina kort, så ni blir det simma av! För mig i 3 månader (eftersom det var billigare) och för D 6 månader (eftersom han får friskvårdsbidrag från jobbet). Så nu blir det simning på måndagar och onsdagar och yoga på söndagar. Kanske kan man klämma in en promenad någon dag i veckan?

Jaja, ska snart laga spagetti och köttfärssås med champinjoner i! Mums! Överraskade för övrigt D med nybakta bullar när han vaknade. Perfect housewife. Tycker förresten att det är MYCKET dåligt med kommentarer, och sen har jag sett att jag har en mycket frekvent besökare från bromma. Vem är du?! :) Nu ska jag kirra mat.

Btw, ingen iphone idag heller :(

3 kommentarer:

  1. Heheheee! Visste väl att du inte skulle få nån mobil idag. Bara glöm bort den och så blir du överraskad den dag den kommer, ungefär om 2 veckor :P Höhöhöhöööö!

    Mmmmm, köttfärssås!!

    Jag vill också veta var mina få läsare kommer ifrån, men den grejjen har dom inte på blogg.se Surt.

    SvaraRadera
  2. Tänk om jag får min före dig?! Vill du veta det då? :P

    SvaraRadera
  3. Jag har någon/några från bromma som är inne rätt ofta D: och uppsala ligger längst upp på min besökslista just nu? haha

    SvaraRadera