2010/09/09

I can't do this all on my own. No, I no, I'm no superman...

Idag var jag och Eriki och hämtade ut våra "scrubs" som vi ska ha på oss under övningstillfällena! Man ser mycket professionell ut måste jag säga...
Vi råkade tjuvplinga hos lokalvårdarna. Men grejen var den att Eriki sa att jag skulle ringa på där, när hon samtidigt upptäckte att det inte var rätt ställe och börjar springa (?!), och jag var ju inte sen på att hänga med. Kände mig som en 7-åring! Haha!

Sen när jag kom hem skulle jag ta på mig mina scrubs för att visa upp mig för D, och tröjorna hade jag inte prövat, men de försäkrade mig om att de skulle passa. Byxorna satt som ett smäck, och sen skulle jag kränga på mig tröjan, bara det att jag inte fick på mig den!!! Jag fick inte ens i en arm, men jag var fast besluten vid att komma i tröjan! Tills sist gav jag efter klaustrofobikänslorna och tog av mig den. Och då såg jag det... Det var Erikis tröja, i storlek XS... HAHA! Inte undra på att det var som en barntröja!


Nu ska jag fortsätta med packningen, åker ju på en tripp till la familia imorgon. Vi har ju ett födelsedagsbarn att fira, plus att jag behöver lite familjekärlek just nu (Det är absolut inget fel på kärleken jag får av min gos, men ibland behöver man en klapp på kinden av mamma, en kram av syrran, eller en pappa som kallar en "kulta" :)).
Vi ses efter helgen, tar med mig datorn men första prioritet kommer vara mina nära och kära.
PUSS!

3 kommentarer:

  1. jag säger bara:
    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    För det första så var det extremt kul att jag fick dig att busplinga och sen springa iväg! HAHA jag trodde aldrig du, DU skulle springa ifrån en sån grej!

    För det andra är det ÄNNU roligare att du försökte klämma dig in i min tröja!
    hHAHAHA Karro då!!

    :D

    SvaraRadera
  2. DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ VÄLKOMMEN HIT UPP <3

    SvaraRadera
  3. Åh, kul.. Jag kom inte in, men ingen ledsen min här. Jag kommer att söka igen =)

    SvaraRadera