2010/09/10

All the girls standing in the line for the bathroom.

Jahapp, nu sitter man på tåget påväg hem, och jag har INGENTING att göra. När man kör själv får man i alla fall sitta och koncentrera sig på körningen hela tiden, men nu sitter man ju bara och rullar tummarna? Tog med mig lite studentlitteratur, men vafan, palla?

Igår hade vi seminarium om sexualitet inom vården eller nått sånt. Och då var det en kille och en tjej som var och berättade om sin sexuella läggning och typ vilka fördomar de möts av i samhället. Men allvarligt, jag trodde vi hade kommit längre än så? Kanske naivt av mig, men varför bry sig så länge någon är lycklig av sin kärlek? De som är old school borde faktiskt ta av sig sina skygglappar och inse att vi lever på 2000-talet. Jag struntar i om du är kär i en kille, en tjej eller en bil, så länge du inte skadar någon eller gör någon mot dess vilja så borde det vara fritt att vara med vem man vill!

Puss på er

5 kommentarer:

  1. i agreee! Hör av dig om du har tid i helgen! :) vill gärna träffa dig en stund <3

    SvaraRadera
  2. Ooh, det är som vanligt fullspäckat schema, men jag ska försöka svänga förbi Kumla påväg hem från Sala, okej? :) Jag ringer dig! <3

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! En bil karolin? Hehehe! Men jag såg en dokumentär om det för ett tag sedan.. eh, sexual love med bilar. Såg inte du det? Har för mig det. But it's true. Kärlek är kärlek, klanka inte ner på att någon är kär i något som du finner konstigt liksom. Måste man vara så ytlig? Konstigt. Men men!

    SvaraRadera
  4. Bra inlägg. :) Mycket bra. :)
    Och i så fall är jag också naiv, jag trodde också att vi kommit längre... Och jag är 31... o.0
    Hoppas ni fick en trevlig kväll ikväll och att maten var riktigt god! :)
    Oh, btw... Jag röstade idag... ;)
    Gissa på vad? Jag kan ju säga att det inte var på något som börjar på a och slutar på lliansen... :)

    SvaraRadera