2010/09/26

The dog days are over.

För tredje natten i rad drömde jag om min iphone. Detta är inte hälsosamt. Jag har blivit en tekniknörd som går igång på mobiltelefoner. "I don't pop my cork for every guy I see, but for you my dear iphone..." Haha!
Och nu kommer världen att jävlas lite mer med mig bara för att jag vill ha den så gärna. Jag kommer säkert inte få den denna vecka. Folket som beställt en 4 kommer att få den innan mig till och med. Jag lovar.
Men jag har i vilket fall klickat hem två skal till den;








Typiskt mig va? Tror de kommer att passa finfint till mig!
Förresten, vet ni vad som hände igår kväll när jag surfade runt? Hittade bilder på tatueringar, bland annat denna;


Känner ni igen den nedersta delen?
Häftigt va?
Och för er som inte fattar;


Eeeeey?
Nu ska jag göra mig redo för yogan, det kommer att bli trevligt!

Edit; Blev väldigt konstiga mellanrum mellan bilderna, men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar