2010/09/14

Så det kan gå, när inte haspen är på!

Imorse skulle Eriki åka och köpa lunch till oss innan hon skulle hämta upp mig. Pågrund av missförstånd så trodde vi att vi skulle vara ombytta. Ringde Eriki och samtalet löd såhär;
Jag - Eriki! Vi ska inte ha på oss våra scrubs idag! Du har väl inte åkt hemifrån än?!
Eriki - VA?! Åh nej, nu måste jag ju åka hem och byta, kan inte du åka och köpa paj till mig?
Jag- Va? Vad ska du med det till? Varför kan inte du köpa TIGHTS när du ändå ska köpa pajen? Och VAR ska jag köpa TIGHTS egentligen?
Eriki - Men jag hinner ju inte?! Kan du inte köpa på typ Ica Maxi?
Jag - Men, kan du inte ta ett par jeans istället?
Eriki - ... Va?! Jo, det kan jag väl..?!
Jag - Bra bra! Hejdååå!

Haha! Hur jag fick "paj" till "tights" vette huldan. Men tidiga mornar gör att jag inte fungerar som jag ska.
Förlåt Eriki!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
    jag tänker med skriva ut det sen!!
    andreas tycktee det var HEELT sjukt ;P

    SvaraRadera