2010/09/02

Nuffins in mi brain

Okej, denna dag har visat sig vara en skitdag.
Började ju som sagt med ett läkarbesök på 1,5 timme. I väntrummet läste jag Smålänningen och mitt horoskop. Där stod det att jag inte skulle bli irriterad om nära och kära började argumentera med mig idag... Great, vi ska äta hemma hos svärmor idag.
Sen kom jag hem, blev svintrött på fem röda. Försökte få lite energi genom att baka lite nuffins till mitt hjärtegryn. Efter det var jag tvungen och ta tag i min inlämningsuppgift (som jag egentligen redan gjort men jag råkade endast använda 2 böcker och vi skulle ha använt typ 80 st). Kände huvudvärken komma krypande redan vid nuffins-baket men ignorerade det. Sen slog den till, tog en ipren - det hjälpte inte. La mig på min spikkudde - hjälpte inte. Sov i 45 minuter - hjälpte inte. Vad fan ska man göra då?
Och påtal om sova. Jag är heeelt säker på att jag vaknade av att jag hörde röster som skrek utanför. Kommer inte ihåg vad de skrek med det liksom va som att de gick en protestmarsch. Orkade inte kliva upp ur soffan och titta ut men läskigt var det! Och nu hör man bara trummor, typ dumdum.............dumdum...........dumdum.
Fan vad luddigt jag skriver... Hoppas ni fattar.

Imorgon kommer Eriki, och då ska vi skriva klart det sista på arbetet. Och jag har fortfarande inte fått mina böcker från adlibris och bokus... Hur lång tid ska det ta? Kurslitteratur borde vara högsta prioritet känner jag!

Åååååh är så hungrig, kan inte sluta tänka på att vi ska hem till svärmor och äta kebab idag. Mmm! Kött i pitabröd med massor av grönsaker och aioli. Namnam.
Får väl trycka en nuffins till D vaknar. Puss på er!


Konsten att dölja en massiv finne om du inte orkar photoshoppa, kör upp näven i hela fejset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar