2010/09/04

Starstrukk

Igår när vi var på Intersport såg jag något jag velat ha länge. En adidas-jacka. Den perfekta gröna färgen också! Jag försökte övertala D att köpa en åt mig i 6-års present men han vägrade eftersom en gammal klasskompis (som han hatade) hade haft en precis likadan. Plus att den kostade 700 :(
Prata med Mysis på kvällen som skrek "JAG HAR EN PLAN! JAG RINGER DIG IKVÄLL". Kvällen gick utan samtal, men imorse plingade det till i mobilen. Hon hade fixat planen. Hennes kusin som är påväg till Turkiet as we speak har fått i uppdrag att köpa en kopia åt mig där... För HUNDRA pix. Det är fan ingenting. Har vi tur kanske hon får med sig 2 stycken till mig med. Wohoho! I am a material girl and I loves it. 
Sen har man ju även turen att ha världens bästa vänner <3

1 kommentar:

  1. Jag ber om ursäkt för att jag inte ringde upp men det är inte så lätt när man somnar på soffan 21.00 på en helg??! Det måste vara något fel i huvudet...

    SvaraRadera