2010/02/28

Tröööööött!

Jag är så trött. Trots att jag sov tio timmar inatt, och har inte ens varit vaken i 12 timmar än. Jag antar att jag haft rätt hela tiden. Man blir minst lika utmattad av att göra någonting psykiskt som fysiskt. För tro mig. Så som jag har pluggat de senaste dagarna har jag A L D R I G gjort innan. Näver. Bark.

Det där var såkallad trötthetshumor.

Alltså. Varför är det som om det är några magiska rep som håller en fast, när man vet att man måste gå och lägga sig? Man VET att man förlorar timme efter timme när man sitter framför denna dumburk. Men på något sätt är det värt det? Eh. Jag vet inte. Jag är ledig på tisdag i alla fall. Och då får vi våran nya säng. Så då får jag ju sova i alla fall.

Igår hade vi spelkväll. Det var D, D, D och jag. Haha vilken variation i namnen... I vilket fall. Jag kände mig så dum!!! Jag antar att jag inte la ner så jättemycket energi på att vinna spelen. Men eftersom jag spelade med en av de mest allmänbildade personer jag känner och en kille som är übersmart (Som Sheldon i Big Bang Theory) och sen min D då så kan det inte bli mer fel. Jag hade tankarna på mina latinska ord och svarade helt fel. Ha ha.

Nej, nu ska jag snart sussa. I soffan eftersom vi sålde vår gamla säng igår.

Hej!

1 kommentar:

  1. Ååå älska Sheldon!!!!<3 Tror inte du är mindre intelligent än de. Du lät de bara vinna för att de inte skulle bli ledsna eller hur;)?

    SvaraRadera