2010/02/23

Tik tok

ÅÅÅÅÅÅH, varför går tiden så långsamt när man längtar till någonting?! Jag ska ju klippa och färga håret idag klockan två. Och det känns som att jag varit vaken hela natten. Klockan rör sig ju inte! Kanske ska klä på mig och dra till ICA och köpa ett sånt där grönt vadderat kuvert? Sålde min klänning från Rules By Mary på Tradera igår för 205 kronor, köpte den för 149 hehehe! Jag citerar D; "Fan, du är ju en riktig affärsman!". Yep. Man måste tjäna på det, annars är det ingen idé! Kan ju inte sälja en oanvänd klänning för billigare än vad jag köpte den?! Pfft. Jag är student också. Fattig alltså. Men rik på kärlek. Usch, spydde lite i min mun samtidigt som jag skrev det där. Uuuuh. Inte likt mig, haha!

Ser att inlägget börjar spåra ur. Det är dags att dra mig mot ICA. Vi hörs och ses med bild efter frisörbesöket :D

4 kommentarer:

  1. Håller med, bra affär där!

    Just nu sitter Mattias i en enorm telefonkö till SJ, vårt tåg nästa helg är inställt.

    SvaraRadera
  2. Whaat? Ja det får de allt ta och lösa, misstänkte att det var så...

    SvaraRadera
  3. Det är löst! Nöjd med nya frisyren?

    SvaraRadera