2010/02/12

Förberedelser

Sitter och skriver handlarlista. Jag och D ska åka och köpa mat etc tills Pappa, Johan, Johanna och Alva kommer. Det ska bli så roligt!!! Som jag längtat! Men i och med att de kommer på besök så påminns jag av hur mycket jag saknar Heidi, Tilda och Micke som jag inte kommer att få träffa idag. Det är faktiskt två månader snart sen sist. Inte kul alls! Vi hörs dock väldigt ofta via telefon, men inget slår ju att få pussa på lilla Tillisen och krama syrran.

Det var ett svårt men samtidigt lätt beslut att flytta ner hit. Jag får bo och umgås med D varje dag, men samtidigt kan jag inte bara ta en promenad över parkeringen för att hälsa på syrran...

1 kommentar:

  1. Saknar dig också, men jag vet en som har saknat dig massor som du får hålla tillgodo med. Nu har jag i allafall uppdaterat bdb med bilder från dopet=) Love U<3

    SvaraRadera