2010/02/25

Mo' Money!

PENGAR IDAG! WOOOOPIDOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOOOOO!

Börjar klockan ett idag. Inte lite drygt. Plus att D kastade ut mig ur sovrummet imorse för att han inte kunde somna :( Fick gå upp 2 timmar tidigare än planerat! Det är dags att kolla in de där nya sängarna...

Igår pluggade jag i tre timmar, det hände aldrig när jag gick i Uppsala, hehe. Men som jag sagt innan så är detta tusen gånger intressantare och man VILL läsa de angivna kapitlen. Har ju tenta igen på måndag, och direkt efter den har vi föreläsning. Ja, ge oss magsår, tack. MMM!

Som du kanske märker har jag inte så mycket att skriva om, förutom att favoritlåten är Watcha say av Jason Derulo. Har ni sett musikvideon? Man kan verkligen känna med sig i låten, haha. Men jag skulle ändå aldrig förlåta någon som varit otrogen... Och påtal om otrohet! Drömde att D blev ihop med en JÄTTEJOBBIG tjej i vår klass, och typ ville ha ett polyamoröst förhållande! No way José sa jag. Och han valde henne framför mig! Och så sparkade han ut mig ut lägenheten och jag fick bara med min sängram, ett nattduksbord och min soffa. Inte ens Greta fick jag med mig hem! Usch. Så de senaste dagarna har jag krämat lite extra för D, gett honom massage och så. Hehehe.

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar