2010/03/01

-Varje "spelare" börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

-Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.

-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag tror att jag dansar jättesnyggt. Typ Beyoncéstil. Men nej, det gör jag inte. Jag lovar, men det finns inget bättre än att sätta på en låt och shakea med min icke-existerande röv.

2. Jag är jätteotålig. Vill jag ha någonting nu, så ska jag få det nu också. Det suger att beställa en säng och behöva vänta flera dagar innan den kommer typ.

3. Jag lider av roadrage. Folk som inte kan blinka i rondeller, köra enligt hastigheten, motorbromsa eller liknande borde inte få ha körkort. Finns inget bättre än att skrika "MEN KÖÖÖÖÖÖR DÅÅÅÅÅ DIN JÄÄÄÄÄÄVLA KÄRRING!!!!!!!!" man blir så mycket mer harmonisk efter det. Not.

4. Jag älskar sällskapsspel! Jag hatar att förlora och drar mig inte för att fuska, förutom med D. För han blir förbannad och slutar spela med mig på livstid. :(

5. Jag är beroende av läskeblask. Att känna den bubblande ljuva drycken skölja ner för min strupe är som munorgasm.

6. Jag är snabbare i käften än vad du tror. Men jag har lärt mig att hålla alla gliringar inne för även om j a g tycker det är roligt så är det alltid inte uppskattat. Men ibland blir det ALLDELES för enkelt att hitta på något att pika om.

Jag utmanar:
Nenne
Anna-Carin
(Följer inge fler typ)

2 kommentarer:

  1. *skrattar*
    Mig får du då mer än gärna munkäftas med! ;) :)

    SvaraRadera
  2. Ska komma ihåg detta! :D

    SvaraRadera