2010/03/19

Gissa vad?

Jag pluggar.
Men jag har fått tid på vårdcentralen! Så nu ska jag tömmas på bluuuuud! Snacka om dålig attityd vissa har? Man ska fan inte jobba som sjuksköterska om man inte bryr sig om människor. Idag när jag ringde så kände jag verkligen att hon brydde sig. Och hon gav mig en tid även fast den kanske skulle komma att ändras. Skit i samma. Jag har ju fått en tid i alla fall?

Igår var jag så deprimerad över tentan att jag ville sätta mig i duschen och skära mig i armarna. Men idag var jag in på sjukvårdsrådgivningens hemsida och där hade de beskrivit cellerna, vävnaderna och blodet med immunsystemet skitbra! Så jag printade ut 40 sidor och har setat och nötit. Det finska sisut kröp fram inom mig. Ska fortsätta nu. Sen ikväll ska Daniel förhöra mig, FÖR JAG SKA FAN KLARA DENNA TENTA! In your face!

Haha. Vi hörs imorgon när jag skriver ett tårfullt inlägg om hur svår tentan var ;)
PUSS OCH KRAM!

1 kommentar: