2010/03/21

Tipspromenad!

Idag, ska jag och D gå tipspromenad! Varje söndag arrangerar lokaltidningen en tipspromenad, och man går en jättefin sträcka. Tar ca 40 minuter om man räknar med promenaden till och från utgångsplatsen. Och idag är det en speciell dag eftersom jag lyckats locka med mig D. Förra gången gick jag med M. Så mysigt så!

Igår skippade jag tentafesten för en mysig hemmakväll med min baby. Vi började titta på den gröna milen men vi somnade innan tio. Imorse vaknade vi halv tio, så vi har fått nästan 12 timmars sömn! Vi låg och drog oss i en halvtimme och lyssnade på P4 samtidigt som vi tittade på himlen. Vi har sängen så bra placerad, den står under vårt takfönster så om nätterna kan man se stjärnorna och på mornarna kan man se den blå himlen med molnen som "rusar" förbi. Mysigt! :)

Nu blir det frukost!





Puss & Kram!

1 kommentar: