2010/03/22

Skoldag

Fan vad kassa rubriker man kommer på egentligen!

Idag har jag varit i skolan och herre min je vilken lång dag det var! Kändes som att den aldrig skulle ta slut. Men nu har vi bara en dag kvar innan... MI BIRTHDAY!

Kom hem lite senare idag eftersom E skulle lämna in sitt modem på uppdatering, men eftersom jag var så snäll och väntade som ett fromt lamm så bjöd hon mig på en halv subwaymacka! Jag skulle gärna kunna stanna kvar fler dagar, hähä!

När jag kom hem väckte jag D, vi skulle nämligen hem till hans mormor för att hämta en byrå vi fått helt gratis! Det är en sån jag ALLTID velat ha, de är så fiiina! Efter det så åkte vi hem till svärmor för att äta mat, hon bjöd på potatisgratäng och baconinlindade kycklingfiléer. Inte helt fel må jag säga.

Nu ska jag slacka lite innan jag ska sova. Skola imorgon med!

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar