2010/03/19

Signed, sealed, delivered

Jaha. Jag är färdigpluggad tror jag.
Jag har läst, och läst och läst. Hoppas bara det fastnat någonstans i hjärnan, för det känns verkligen inte så just nu. Det visar sig imorgon.

En lite läskig händelse hände nu ikväll. Jag satte på mig ett armband och bad mormor och Pertti att "sätta sig i armbandet" för att hjälpa mig på tentan imorgon på skoj. En halvtimme efter det så blir det isande kallt runt omkring mig. Och jag ba: SHIT kände du?! Till D. Han ba, eh nej? Och kallt var det i ca 10 min. Sen reste jag mig upp för att banna Lindsay som tuggade på blommor. Kände att det var varmare i resten av rummet.

Påtal om läskigt. I förrgår drömde jag att jag var på en båt och det blev VÄRSTA stormen på havet. Vågorna höll på sluka båten och jag trodde vi skulle gå under. Obehagligt säger jag bara!

Jaja. Önska mig lycka till och att lärarna omedvetet valt de rätta frågorna som passar mig. Haha!

Hejdåååååå

2 kommentarer:

  1. Stort lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra Kewie!

    Sen vill jag bara säga om drömmen, vatten ska enligt drömtydning vara ens känslor. Antagligen så har det blivit för mycket av nånting så du blivit "översvämmad" :) skolan kanske?^^

    SvaraRadera