2010/03/04

It's over.

Okej, smekmånaden är nu över officiellt. Vi håller på med skittråkiga saker i skolan nu. Celler, vävnader, lymfan, etc. Det är så tråkigt att jag dööör! Har setat i 2,5 timme nu och sammanfattat de olika organellerna som finns i en cell.
Fick ringa mamma och fråga var i hela friden hon hittade motivation till att plugga på detta. Hon var inte till så mycket hjälp. Hon ba: "Man måste kunna detta.". Tack mamma. Haha, närå. Det är så skönt att kunna ringa till mamma och bara babbla på om vad vi läser om i skolan utan att behöva förklara vad ribosomer, mitokondrier etc är. Hon bara finns där och förstår. Min mami.

Nu ska jag fortsätta med att sätta ihop den ultimata playlisten till inflyttningsfesten! Jag vet att den inte kommer att vara populär bland D's kompisar. Hrm. Skitsamma.

Imorgon kommer mina vänner! SOM JAG HAR SAKNAT DEM! Men Minéis tyckte visst att Sala Silvergruva var viktigare. Ähum. Närå, hon har planer på att komma hon med, men lite senare. I vår. :D

Nu ska jag fortsätta pyssla med mitt. Hej hej!


2 kommentarer:

  1. Haha ta massa fjortispop:D Sånt som vi gillar:) Saknar dig med! Ska bli sååå roligt:D:D

    SvaraRadera
  2. Karolin! Jag skulle mycket hellre vara med på inflyttningsfesten!!! Men om vi ska kunna flyga utomlands till solen i höst så måste jag dit i helgen :S Tyvärr.. Men kommer sen!!! :D

    SvaraRadera