2010/01/11

Tatuering

Idag har hänt en del saker. Jag har tatuerat mig, och jag har påbörjat mitt nya liv.

Tatueringen är egentligen inget speciellt. Jag har två svalor i svanken som jag fyllde i med färg. Blev inte riktigt som jag tänkt mig, blev lite för mörka, men jag får hoppas att jag blir mer nöjd när de har skorpat av sig. Nu tror jag inte att det är så många som läser min blogg. Men för gud skull, tatuera dig aldrig i svanken! Jag har två andra tatueringar, en på underarmen och två på varsin fot. Ingen av dem kan jämföras med svalorna i svanken. Det går liksom inte att förklara hur det känns, det går rysningar över hela ryggen och armarna. Och värst är det på höger sida! Det är min "aktiva sida" och därför gör det ondast där. Ja ja, ska sluta klaga, det är ingen som har tvingat mig till att tatuera mig. He he!

Vad hade jag mer gjort? Hmm, jo just det! Jag har påbörjat mitt nya liv! Vad det innebär mina kära vänner får ni veta senare.

Annars har inte hänt mycket, var till ICA maxi för att hämta ut mitt paket från Ellos, hade beställt hem ett påslakan till vårat nya täcke. Det var verkligen superfint och på REA.

Nu ska jag ta och plocka undan lite här i köket, ser ut som ett bombnedslag! Fick hem tre eller fyra kuvert från Nordea idag och ett annat som egentligen var till älskade mummu. Det var jobbigt att se hennes namn på kuvertet trots att det var över ett år sen hon dog. Tiden går snabbt, det kändes som igår jag och mamma vakade över henne. Hur brevet kom hem till mig här i Ljungby det vete tusan! Antagligen för att jag flyttade sist från Ransta.

Ja ja, må gott!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du också har en blogg! Blir lite roligare att veta vad som händer i ditt liv! Är mkt nyfiken på ditt nya liv :o hihi. <3

    SvaraRadera