2010/01/16

Nattstädning?

Inatt klockan 04,00 väcktes jag av min sambo som frågade mig om jag ville pussla med honom. Min första tanke var självklart "Vad i helvete?". Eftersom han jobbar natt, så har han jättesvårt att vända på dygnen till helgerna. I vilket fall, så jag ville självklart inte pussla mitt i natten. Sambon gnällde lite men la sig igen. Tre minuter senare studsar han upp ur sängen och börjar härja i lägenheten. Till sist pallade jag inte mer utan gick upp och kollade till honom. Då höll han på att dammtorka vardagsrummet! Fick övertala honom att komma och lägga sig igen (Det var typ så som man övertalar folk som är påväg att hoppa ner från en byggnad och ta självmord, typ "KOMMER DU NÄRMARE SÅ STÄDAR JAG MER!!!"), till sist kom han och han somnade ju. Det är bara att slappna av. Han ligger och sover nu, ska väcka honom om fem minuter.

Herregud, jag säger då det...

3 kommentarer:

  1. oj han kan få komma och vara som en addict här:S

    SvaraRadera
  2. Han kan komma tillmig också :-)

    SvaraRadera
  3. Hahahaha! KOMMER DU NÄRMARE, STÄDAR JAG MER! haha!

    SvaraRadera