2010/01/08

Ändrade planer!

Efter att jag hade skrivit mitt senaste inlägg loggade jag in på Facebook och såg att min, i princip enda, kompis här i nya staden var online. Frågade henne om hon ville hitta på någonting. Och det ville hon! Hon hade tänkt att höra av sig till mig tidigare idag, men hon hade glömt bort det. Kan ju bli så när man jobbar mycket. Sagt och gjort så stack hon iväg och köpte godis och kom över till oss. Vi tittade på Baksmällan, ha ha! Verkligen en av de bästa filmer jag sett och bästa filmmusiken också, man blir ju så glad. Och citaten ska vi inte glömma heller! Mycket trevligt i vilket fall.

Efter att hon gått hem tog jag och gjorde någonting åt mig tråkiga hår, lånade sambons rakhyvel och drog lite längsmed luggen. Blev faktiskt bra, ser inte riktigt lika slitet ut längre. Har inte klippt håret på snart ett år!!! (Ajabaja!) Men det är ingenting jag ids att lägga ner pengar på. Men jag har lovat mig själv att få tummen ur röva och ringa och boka in en tid sen när jag fått pengar. Kommer antagligen få skäll av frisören, men jag har vant mig vid det här laget, he he!

Nej, nu är det dags att krypa ner i sängen med sambon och vårat nya mysiga dubbeltäcke som vi fick av mamma i julklapp. Det är en dag imorgon också.

Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar