2010/01/13

Nu får det vara nog!

Är så jäkla förbannad på ena katten! TROR NI INTE ATT HON SPYDDE IDAG IGEN?! Och på en matta dessutom! Nyköpt! Blir så irriterad på att hon måste hetsäta hela tiden. Nu är det slut på mjukmaten för din del Greta! FINITO! NO MAS!

Nu till något helt annat, har sovit så sjukt dåligt inatt. Somnade halv ett typ. Drömde mardröm och vaknade fyra. Somnade om typ vid fem säkert. Vaknade av att Daniel kom och somnade om sen. Vaknade klockan nio av en mardröm! Uschamig! Ska ringa Marie idag och fråga om jag får låna en drömfångare av henne.

Nu ska jag städa undan lite i köket, de kommer nämligen med vår nya spis och kyl/frys! Spännande!

Hörs

2 kommentarer:

  1. Jag skulle också behöva en drömmfångare, ibland drömmer jag jätte mycket mardrömmar, och sen vaknar jag av att jag blir jagad av ngn som skriker och då är det ngn som står ute på gården som skrker. Så det blir så himmla verkligt. Usch tycker inte alls om det.

    SvaraRadera
  2. Ja sånt är läskigt! Jag fick ju en drömfångare av Johanna förut, och den fungerade faktiskt! :)

    SvaraRadera