2011/09/01

Vart jag än i världen vänder står jag här med tomma händer

Sitter i bilen påväg till skolan. Idag är det Teriki som kör. Vi har föreläsning om stress idag bland annat. Antar att det är ett ämne som jag har lite att lära i. Inte okej att dra på sig migrän för att man stressar...

Weeeell. Idag kommer Minne hit! Igår tog jag mig an lilla rummet, det måste ju göras förr eller senare. På riktigt. Det rummet har en förbannelse över sig. Kommer ni ihåg sista Harry Potter-filmen? När allt de tar på i bankkammaren dubblerar sig om och om igen? Så måste det vara i mitt gästrum. På riktigt. Hur mycket jag än plockade så var det lika mycket kvar!!! Minne får sova mellan mig och Daniel i helgen.

Imorgon blir det Ullared :) Minne har aldrig varit där, får sätta på henne ett par crocs annars kommer hon väl gnälla över att hon har ont i fötterna redan innan vi kommer in ;)

Bildbevis på rummet:



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: