2011/09/17

I'm addicted to love.

Idag är det lördag, och jag är ledig två dagar till. Jag behöver det. För denna helgen ska jag bli klar med hemtentan så att jag kan ligga i sängen och knapra godis sista helgen när andra sitter och svettas red bull.

Igår köpte jag en cykel! I november går jag ut på praktik, och det ligger nära, men inte tillräckligt nära för att jag skulle gå, men inte heller tillräckligt långt bort för att ta bilen. Vad gör man då? Man cyklar. :D
Erika kommer nog bli lite upprörd för att jag döpt den till svarta pärlan, men vadå? It's a beut!


Sen planterade jag lite höstmys till ballen. Tråkigt nog flyttade vi hit i mitten av augusti så vi har ju inte brukat den så mycket som vi önskat. Men katterna, de sitter där ute och spanar dagligen! Köpte lite ljung, prydnadkål och murgröna. Hoppas inte frosten kommer smygandes alltför snart!



Nähä, man kanske ska ta och börja med den där förbenade tentan? Hatar att komma igång, men sen när man fått 3 rader så börjar ordbajsandet komma igång. Brukar aldrig riktigt fundera över vad jag skriver utan tar bara samma gamla uttryck som man använt i varenda jävla tenta/uppsats man skrivit och byter ut ämnet. Bryr mig inte.



Daniel smygfotade mig när jag provcyklade efter pumpningen.

2 kommentarer:

  1. Ha ha du är söt min lilla älskling, byter bara ut ämnet. Men håller med dig känns som det när man sitter och skriver hemtentor. Sitter ju själv med en uppgift som ska in och tycker att jag återkommer till vad jag har sagt och tagit upp tidigare. Tur att det inte är samma lärare som ska ha tentorna då skulle det bli svårt att få det godkänt. Men så är det väl när man ska slå in vårdvetenskaps teori man ska nöta och nöta så att den ska sitta i en när man ska vårda.
    Massor med kramar till dig och lycka till nu med tentan.
    P.s Hade du inte slutat med red bull och sånt ;-)
    Mor

    SvaraRadera
  2. Ja, en aning upprörd nin!
    *trumpen*

    :P

    /Teriki

    SvaraRadera