2011/09/08

Oh yeah, they tell me I'm a bad girl.

Sånt här borde jag inte berätta egentligen.
Idag var jag jättearg, verkligen JÄTTEarg. Jag tror aldrig jag varit såhär arg under hela mitt vuxna liv... Jag fick använda varenda cell jag hade i kroppen för att inte ta allt som fanns i min väg och kasta det i golvet/väggen.
Varför?
För att allt sket sig inom loppet av 15 minuter.
Och en taskig attityd när jag redan är förbannad och på gränsen till nervsammanbrott hjälper INTE.
Nu i efterhand känns det jättetöntigt att jag blev så arg för en så liten grej, men det var det inte då.

Ilskan städade jag bort. Så nu har jag en nydammad och nydammsugen lägenhet. Det är ju positivt i alla fall.
Och nu ska jag nog lägga mig. Imorgon är det en ny, gladare dag. Och då ska jag fixa lite skolarbete.
:-)

Gnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar