2011/09/27

Say you love me.

Alltså, jag vet inte vad som hänt. Men jag är inte på topp just nu. Och det kan man ju inte vara jämt, right?
Imorgon ska vi åka till Kalmar, som jag tjatat om. Vad är det som kommer som ett brev på posten då? Jo, en förkylning. Det är ju fantastiskt. Underbart! Jag skiter fullständigt i om jag så har 40 graders feber, jag SKA ha massage, jag SKA bada bastu, jag SKA bada och jag SKA sitta och ha det trevligt med en 3-rätters middag framför mig. JAG SKITER I DIG DIN JÄVLA ÄCKELFÖRKYLNING! DU KAN DRA FÖR DU KOMMER INTE FÅ PÅVERKA MIG ÖVERHUVUDTAGET!

Var till sjukgymnasten idag för att få ordning på min axel, men serru, det gick ju inte eftersom jag har en låsning i höften. Hon sa, jag citerar "Det är ingen idé att fixa toppen om grunden inte är stabil.". Nähä. Nänä. "Du måste komma tillbaka nästa vecka så får jag fixa dina två andra låsningar då.". Jaha.
Och nu, efter "upplåsningen" i höften har jag blivit ordinerad vila. Jag får ligga i soffan, inte lyfta tungt. Fantastiskt.

Jag ska duscha nu, för jag håller på att frysa ihjäl.          


                                                           ...Jag orkar inte just nu.

2 kommentarer: