2010/06/05

You've been a very bad girl Kewie!

Nej. Jag har inte uppdaterat på länge, men vet ni varför? För det inte har hänt någonting. Det har varit bajsdåligt väder medan resten av hela jävla fittsverige har haft fin väder. Och vad får jag? REGN! Tack...

Men nu mi fränds, har det hänt saker här va. Syrran min har fått en liten gosse (Som ska heta Bodil, internskämt). Jag är i Ransta och gästspelar. Jag har fått första gradens brännskador på ryggen, magen, låren, hakan, ögonlocken etc. Mami har hälsat på hos mig. Jag har varit på Ullared och spenderat pengar (HEY BIG SPENDER!). Och ja. Det var väl allt?

Istället för att jiddra laddar jag upp bilder (Yis, lazy iz mi namez).

Nä, det blev inga eftersom pappas dator är från stenåldern och inte kan läsa XD-minneskort.

Ikväll blir det pahartey. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar