2010/06/09

H-H-H-H-OCKER

Joråsåatteeeeeh...
Jag och Minne KANSKE har köpt ett varsit par skor. Inte vilka skor som helst, utan ett par horskor. Ni vet vad jag snackar om, skor som ser helt omöjliga att gå ut i och som egentligen inte är snygga men bara för att de är så vulgära så blir de fulsnygga. Kan man gå i dem då? Nej. Man ser ut som en nyfödd giraffunge. Faktum är att både jag och Minéa höll på att bryta fötterna under de första 3 minuterna vi hade dem på. Jag skapade även ett fint svart streck på parketten i vardagsrummet. Jorå. Så. Att. Eh.
Nu får jag inte spendera mer pengar. Så äre.

Självklart får ni se pärlorna. Tycker dock Minnes skor är snäppet snyggare;


Jag hör hur mina vänner ropar,
"Alla synder är förlåtna!"

4 kommentarer:

  1. Okej... om det inte ens är DIN blogg det handlar om så tänker jag inte ens ta den här "fighten". Jag och nenne har tjaffsat om liknande saker ett flertal gånger tidigare, jag har tyckt att hon copycatat mig och hon har tyckt att jag copycatat henne. Men vi har lagt ner det nu. Jag bryr mig i alla fall inte längre, och det gjorde hon klart för mig sist att inte hon gjorde heller. Så varför ska du lägga dig i och dra upp ett bråk igen? Känns himla onödigt och knappast värt det.

    Sköt ditt så sköter vi vårat.


    Måste btw ta med detta som en tjej kommenterade på min blogg, för det är ju sant.

    "Självklart händer det att folk skriver om samma saker i sin blogg, men tror knappast att det händer hela tiden. Seriöst istället för att sitta och reta dig på att hon kanske nämnt samma grejer som dig i sin blogg så skaffa dig ett liv utanför datorn."

    SvaraRadera
  2. Haha! Horskor då tänkte jag skithög genomskinlig klack med världens platå.
    Äh, dom går att gå i. Övning ger färdighet, Keerolajn ;)

    SvaraRadera
  3. Vulgo-snyggt kallade vi dem förut. :D
    Jag gillar höga klackar och kan gå i dem. MEN... Jag kan inte ha dem... För jag blir ju för f-n nästan 2 meter lång i dem. :(
    Lite roligt var det dock när jag och min kompis Anna, jag 176cm och Anna 179cm, gick på stan i vulgo-snygga skor! *skrattar* Många män som kollade upp på oss och såg nästan skräckslagna ut! Ha ha ha! Inte så ofta de träffar på två tjejer som de måste titta upp på! :D Amazonerna kom till stan liksom. :D

    Hoppas allt är bra med dig!
    *varm kram*

    SvaraRadera
  4. Nian: Det är ju strippar-skor, haha!

    Johanna: Haha, det skulle vara roligt att se, inte ens med skorna på blir jag längre än sambon!

    SvaraRadera