2010/06/13

All by myself!

För första gången på två veckor ungefär, är jag ensam hemma. Och, det är faktiskt skönt. Alla som känner mig vet att jag äälskar att ha folk runt mig. Men, att komma in till en lägenhet med katterna som mötte mig i hallen var... skönt? Haha. Nu kan jag städa och pula i den takt jag vill. Jag kan gå och lägga mig när jag vill och ja, göra vad jag vill!

Påtal om katter, vi ska få en tillfällig inneboende hos oss. Hon heter Irish och är en av de sötaste katter jag någonsin sett! Hon är sköldpaddsfärgat och ska bo hos oss ungefär varannan vecka då hon har en matte och husse som är bortresta. På torsdag flyttar hon in till oss i ungefär en vecka så att katterna får bekanta sig. Förhoppningsvis går det bra, och kanske sätter hon Greta på plats (Greta har drabbats av hybris)...


Over n' out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar