2010/06/18

HAHA!

Here we go again. Jag och D är ju inte normala på en fläck. Men ibland undrar man vad det är för sjuka saker som händer oss!
Allt började igår. D hade varit och duschat och skulle bre ett par mackor till jobbet. Han står i köket, med bara en handduk virad runt höfterna. Men "knuten" går upp och han tappar den. Nedanför står Lindsay och väntar på en gurkbit. Plötsligt får hon syn på nånting som hänger och dinglar i luften. Och det är nu allt sker som i slowmotion. Lindsay ställer sig på baktassarna, och förbereder högertassen för anfall. Pluppar ut klorna och går till attack. Hon attackerar Ds dongel. Ja. Du vet vilken jag menar. D får syn på Lindsays attackpossition och lyckas värja en tass med utfällda sylvassa klor. Han skriker "Vaaaaaaaaaaad iiiiiiii heeeeeeeeelveeeeeeeteeeeeeeeeee?!". Med sina supersnabba reflexer hinner han hoppa undan och avvärja blod och död. Genast springer han och sätter på sig kalsonger och Lindsays intresse avtar.
Men det är inte slut än. nej, imorse när vi kom hem från jobbet så hade hon vält ut en hel ask med nålar i Ds kalsonglåda... Like, wtf?

This isn't over Lindsay B.

5 kommentarer:

  1. *asg*
    Stackars D... Lindsey är verkligen ute efter honom!
    Jag föreslår att han lusläser den här guiden för att se genom hennes evil tricks! ;)

    http://www.catswhothrowupgrass.com/kill.php

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag säger ju det!!!! katter är onda!!:P

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHAHAHA..... fan vad kul! Synd att han hann se henne :P

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA! HAHAHAHAHAHAA! Jag döööööööööööööör!

    SvaraRadera